Online vyučovanie

Enviro portál - Digitálny pracovný zošit (triedime.sk)

www.aitec.sk/kniznica/

Pri prezeraní prezentácie si nezabudnite pustiť prezentáciu. Môžete to urobiť dvoma spôsobmi funkčným klávesom F5 alebo Prezentácia!

SJL a MAT

pickerwheel.com/ - koleso na losovanie
wordwall.net/community  - aktivity na hodiny matematiky, slovenčiny, prírodovedy...
 

INF

  • Otestuj sa v digitálnom svete 3. ročník - tinyurl.com/ycywd2cx

      •  
  • Otestuj sa v digitálnom svete 4. B   - tinyurl.com/2p96ynfp

  • Učíme sa písať - www.typingstudy.com/sk-slovak-1/

  • 3. roč. www.ucitelka.wz.sk/kreslime.htmlVianoce čisté a biele ako sneh.docx (15794)

  •         www.ucitelka.wz.sk/text.html - Písanie na klávesnici
  • informatika4.dobre-napady.sk/

  •   informatika3.dobre-napady.sk/

  • Aktivita 13

    Grafický editor - RNA - Animácie

    Program musíme otvoriť v pokročilej konfigrácii, resp. ju nastaviť (Zobrazenie / Iné / Nastavenie prostredia - výber Pokročilákonfigurácia).

    Pred vytváraním animácie si nastavíme papier (Zobrazenie / Nastaviť papier - Animácia).

    Jednotlivé obrázky pri animáciách nazývame fázy. Pri tvorbe animácií si zapíname zobrazovanie Obsahu, ktorý nám ukazuje všetky fázy animácie.

    Vytvor jednoduchú animáciu pomocou pečiatok Animácie: chodiaci_panacik alebo chodiaci_psik

    1. do 1. fázy vlož 1. obrázok z animácie, pridaj fázu pomocou tlačidlaa do 2. fázy vlož 2. obrázok z animácie a tak pokračuj, kým nevytvoríš celú animáciu.

    2. Vyskúšaj spustiť animáciu - Prehrať normálne 

    3. Animáciu ulož do svojho priečinka na server.

    Vytvor jednoduchú animáciu skákajúcej lopty:

    1. Nakresli pomocou nástroja Vyplnený kruh loptu.

    2. Nastav priesvitky (Zobrazenie / Priesvitky / Zobraziť predchádzajúcu fázu), aby si vedel ako je potrebné posunúť loptu.

    3. V časti Obsah skopíruj fázu a následne v druhej fáze označ pomocou oblasti celú loptu a posuň o kúsok vyššie.

    4. Tento postup opakuj niekoľkokrát (cca 9).

    5. Vyskúšaj spustiť animáciu - Prehrať normálne 

    6. Čo nie je v poriadku? Lopta by mala aj padať :-) Ako to urobiť jednoducho? Označ všetky fázy a skopíruj ich ešte raz a cez pravé tlačidlo stlač Animácia / Prevrátiť poradie.

    7. Ešte sa dá skákajúca lopta vylepšiť tým, že dve stredné fázy sú rovnaké a spôsobujú, že lopta sa v najvyššom bode na chvíľu akoby zastavila. Jednu z týchto dvoch fáz zmažeme a naša animácia je hotová.

    8. Animáciu uložíme ako lopta.gif (GIF je formát súboru, ktorý dokáže animáciu prehrávať). 

    Iné nápady na animácie:

      

    Vytvor jednoduchú animáciu dokresľovaním:

    Pri vytváraní animácie si môžeme jednotlivé fázy aj kresliť. Jednotlivé fázy môžeme postupne dokresľovať. Predchádzajúcu fázu vždy najprv skopírujeme, pričom použijeme príkazy v základnej ponuke Úpravy-Kopírovať a Prilepiť za, alebo použijeme klávesové skratky CTRL+C a CTRL+V. Na kópii fázy dokreslíme ďalšiu časť obrázka. Tento postup opakujeme.

    V prípade, že animácia sa prehráva veľmi rýchlo, nastav trvanie fáz pre všetky fázy (najprv ich všetky označ napr. CTRL+A): Animácia / Nastaviť trvanie - 200

    Výsledná animácia: 

     

    Úlohy a obrázky pochádzajú zo študijného materiálu, ktorý vznikol ako súčasť národného projektu Ďalšie vzdelávanie učiteľov základných škôl a stredných škôl v predmete informatika v rámci Aktivity „Vzdelávanie učiteľov 1. stupňa ZŠ na informatiku a informatickú výchovu“:

    M. Chalachánová: Informácie okolo nás 3, ISBN 978-80-8118-022-4



     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3. ročníka

OKTÓBER
PRI - pieseň o vode soundcloud.com/aitec-seminare/vodawww.youtube.com/watch?v=CpzIGDUyELY - soľný roztok a vajce
SEPTEMBER
PRI www.youtube.com/watch?v=mSEdaEhnfAM (5,6 min)- dážď
www.youtube.com/watch?v=SMpqsKrWAaQ (1,10 min) - sneh, topenie
 
 
 
 
2. ročník

file:///C:/Users/LENOVO/AppData/Local/Temp/Les%C3%ADk%20-%20Jozef%20Pavlovi%C4%8D-1.htm                

ROZPIS UČIVA LEN PRE ŽIAKOV NA DIŠTANČNOM VZDELÁVANÍ

30. 4. piatok
SJL - opakujeme oznamovacie vety(PL - Messenger), Opytovacie vety učeb. str.94  - ústne
SJLč - Čítanka str. 93 - Mamičkino poď+ úlohy (naučiť sa naspamäť báseň - Uspávanka str.92)
MAT - PZ str. 52
29. 4. štvrtok
MAT - učeb. str. 69/2,4,5,6, prefot. PL Messenger
SJLč - Čítať str. 92 - 93 - Dobrú chuť, odpovedať na otázky za textom, Nájdi v texte oznamovaciu vetu, ktorá má najviac slov.
PVO - PZ str. 76-77
28. 4. streda
SJL - PZ str. 52, učeb. str. 92/5,6 ústne 93/14 ústne, 93/slniečko, lienka dvojbodkovaná - písomne
MAT - PZ str. 51, učeb. str. 71/2,4,6,12
VYV - vytvor pozdrav (pohľadnicu pre mamičku, napíš jej aj blahoželanie)
27. 4. utorok
SJL - Učebnica 92/poučka,8 -ústne, 92/8 - písomne, PZ str. 51
SJL č - Čítanka str. 92/Uspávanka, Nájdi a napíš vetu, ktorá má v básni najviac slov.
MAT - Učebnica str. 67/2,7,  68/11,15 + PL (Messenger)
26. 4. pondelok
SJL č - Čítanka čítať str. 91 + úlohy, nakresli ježuľku
SJL - Učebnica str. 91/1,2,4 - ústne, PZ str. 50
MAT - PZ - po str. 50
PVO -PZ 74-75, PL - Messenger

22.4.štvrtok

Mat-PZ str 47/1,4,5, a 48/celá strana, učeb. 67/3

Sjlč- Čítanka str.90, vedieť vyhľadať rým, spočítať verše, strofy, PL-Messenger

PVO - PZ str.73,74,75 a PL Messenger

21.4. streda

MAT-PL-Messenger, učeb. 67/1,PZ 47/1,2

SJL-učeb.89/12,13,PZ-49 dokončiť celú stranu

VYV- vyrobiť pohľadnicu na Deň matiek a napísať blahoželanie aj adresu(môže byť vymyslená)

20. 4. utorok
MAT - prefot. mater. (Messenger) - upevňujeme príklady typu 43+22, 37-21
SJL - Učeb. str. 88/9, 10 - ústne, PZ str. 48, 49
SJLč - Danka a Janka - čítanie z knihy po str. 14
19.4. pondelok
SJL č- O troch grošoch - PL (Messenger)
SJL - učeb. str. 86 - rozprávanie podľa série obrázkov, PZ str. 48, učeb.str. 87/6
MAT - PL - Messenger, učeb. str. 66/1,2,4, 5, 7,9,10,11
PVO - písali sme písomnú prácu
16. 4. piatok
SJL - opakovanie samostatná práca (PL - Messenger), Učebnica str. 85 opis ilustrácie a odpovedanie celou vetou na otázky
MAT - upevňovanie spojov sčítania a odčítania s prechodom (prefoten.PL - Messenger)
SJLč - opis ilustrácie z knihy Danka a Janka (Alexko si môže vybrať aj inú ilustráciu, ak nemá knihu), Čítanka str. 88-89 O troch grošoch + úlohy
15. 4. štvrtok
MAT- PZ str. 45, PL poslaný na Messenger
SJLč- Ústne vyskúšanie dvoch vyčítaniek. Čítať Ako Jožko Pletko...Čítanka str.88, prepis tretej slohy+ nakresliť stom, ako si predstavujem safaládovník
PVO-opakovali sme tematický celok: Živočíchy (PL poslané na Messenger)
14. 4. streda - riaditeľské voľno - Náhradná práca za stredu je zahrnutá v utorkových úlohách.
13.4. utorok
MAT - PZ str. 43,44,46
SJL - Opakujeme čo je slovo, slabika, hláska, blahoželanie na pohľadnici - pracovné listy poslané (Messenger), učebnica str. 83/2,7,8
SJL- č - Čítanka str. 74 Hra na smolu, Začíname čítať knihu Danka a Janka - Danka a Janka sa predstavujú
HUV - žiak vypracuje projekt na tému: Môj obľúbený spevák (projekt bude hodnotený - dôležité pre klasifikáciu)
VYV - žiak nakreslí, namaľuje ľubovoľnou technikou na výkres formát A4  na tému: Nakreslí ako si predstavuješ zdravie (dôležité pre klasifikáciu)
12.4. pondelok
SJL -č - Čítanka - str. 87 - Vyčítanky, naspamäť sa nučiť dve vyčítanky. Jednu vyčítanku prepísať do zošita.
SJL - práca v PL (Messenger), vedieť povedať, čo sa píše na pohľadnicu (adresa, oslovenie, blahoželanie, podpis, Ti, Tvoj, Ty, Vy, Váš...sa v listoch a na pohľadniciach píšu s veľkým písmenom)
MAT - PZ str. 42
PVO - Živočíchy a rastliny ako zdroj potravy - str. 70-71
 
 

9.4. piatok

  • SJL - Blahoželanie – učeb.str.82/5a,b-ústne, 82/6, 8 b písomne (poslať odfotené na Messenger), PZ str.47,
  • MAT – Učeb. str.61/3,9, 4, 7, 8 (slov.úlohy príklad, odpoveď), 62/14, 63/1, PZ str. 41
  • SJL-č  Vyrábame bábkové divadlo - úloha str. 85/5 – bude hodnotená v rámci predmetu výtvarná výchovaNaučiť sa čo je – Bábkové divadlo, Bábka...(Čítanka str. 85). Skús si vymyslieť a zahrať rozprávku. Vyber si strom, ktorý sa ti najviac páčil z knižky „Keď pôjdeš horou“ – Natrénuj si plynulé čítanie a pošli nahrávku na Messenger

 

8.4. štvrtok

  • MAT Učeb.str. 60/5,7,  prefotené PL (poslané na Messenger)
  • SJL – č Čítanka str. 84 – 85 čítať + úlohy 85/1,2,3,4
  • PDA Opakujeme tému: Domáce zvieratá a úžitok z nich – PL (poslané na Messenger)

 

7. 4. 2021 streda

  • SJL Učeb.str.81/1,3,4-ústne, 82/7 ústne
  • MAT Učeb.str. 60/1,2,3,4(slov.úloha výpočet a odpoveď),10

Štvrtok 25.3.

MAT - učeb. str. 59/22,23,24,25, PL (Messenger)
SJL-č - Obrázková osnova - napísať ku každému obr. dve vety (Messenger-snehuliak), Čítať - Marec (Čítanka str. 82)
PVO - Opakovanie témy PL (Messenger zvieratá a ich mláďatá + vedieť povedať úžitok), nové učivo str. 70
Streda 24.3. - zastupovaná (opakovanie doteraz prebratého učiva)
Utorok 23.3.
MAT-PZ str. 35-36, učeb. str 57/3,4,7,7

SJL- PL-poslané na Messenger

SJL-Mimočítankové čítanie-Keď pôjdeš horou

PL-poslané na Messenger

Pondelok 22. 3.
SJL-č - prepis básne Kukulienka str. 79 + nakresliť ilustráciu
Čítať Čin, Čin - str. 80
SJL - zopakovať si tvorenie slabík, učeb. str. 78/1,2,3, 4a - ústne, 78/4b a lienka písomne, PZ str. 44
MAT - PZ str. 33, 34 a 35/1,2
PVO - 68 - 69 + rozhovor o úžitku chovaných zvierat, prepojenie s témou voda - dnes je Svetový deň vody
Piatok 19. 3.
SJL - Krátke a dlhé slabiky, Jednoslabičné a viacslabičné slová (prefotený PL), PZ str. 43
MAT - Precvičovanie príkladov na odčítanie s prechodom cez základ PZ str. 31,32
SJLč - Dokončenie maľovánok k textu, Reprodukcia textu na základe obrázkovej osnovy(maľovánok)
Štvrtok 18. 3.
MAT - písali sme krátku previerku(poslané foto), PZ str. 29-dokončiť a 30 celá
SJLč - čítali sme Janka Hraška, žiaci vyfarbili časť obrázkovej osnovy (druhú časť budú vyfarbovať zajtra)
PVO - previerka spoloč.mravcov a včiel a str. 67/Cestovateľský zápisník, úlohy ústne
Streda 17. 3. - poslané na Messenger
Utorok 16. 3.
MAT-Riešíme slovné úlohy učeb. str.55/7,8,56/13,17,18,upevňujeme spoje sčítania (pravovné listy-poslané na Messenger)
SJL-Opakovanie spoluhlások (PL-Messenger), Písomná práca (PL - Messenger), Nové učivo: Spájanie spoluhlásky a samohlásky do slabík (PL - Messenger)
SJLč- Odpis básne Keď slnce zasvieti - str.79(na známku), Čítanka str. Janko Hraško - 1. odsek so zelenou bodkou

Pondelok 15.3.

SJLč-Čítanka str. 73 rolové čítanie
Reprodukcia textu o Medovníkovej chalúpke na základe osnovy, ktorú si žiak vytvoril utorok 9. 3.
SJL - Učebnica str. 76-77 nové učivo, 77/6,7 písomne, PZ str.42
MAT - Upevňovanie spojov sčítania PZ str. 25, 26
PVO - spoločenstvo včiel - dokončiť PZ str.66, PL - opakujeme spoločenstvo včiel a mravcov
Štvrtok 11.3.
MAT - prefotený list, PZ str. 21/2,4,5 a str. 22
SJL - nácvičný diktát (foto na Messengri), tajnička, prefotený list
PVO - spoločenstvo včiel PZ str. 64-65
Streda 10. 3.
MAT - učebnica str. 55/4písomne, 55/6 - ústne, 56/11 písomne,
Zopakovať pojmy sčítanec, sčítanec, súčet
PZ str. 20 a 21/1,3
SJL - Opakujeme de, te, ne, le, di, ti, ni, li
Prefot. materiál (poslaný na Messenger)
Utorok 9.3.
MAT - prefot.mater., slovné úlohy - 52/12,13 a 54/5,6,7
SJL-č - O medovníkovej chalúpke -1. ku každej časti (odseku) rozprávky napíš nadpis(vznikne ti osnova)
2. podľa osnovy prerozprávaj rozprávku
3. nakresli, ako si predstavuješ medovníkový domček
SJL - (Kontrolný diktát), prefotený materiál
Pondelok 8.3.
SJL-Opakujeme mäkké spoluhlásky - nácvičný diktát 
Učeb. str. 75/6,11
SJL - Č - O medovníkovej chalúpke (nácvik čítania textu)
MAT - Opakujeme - Učebnica str. 54/1,3,4
PVO - Spoločenstvo mravcov str. 62-63,prefot.mater.
Piatok 5. 3.
SJL-učeb. str 75/8, 9, 10 (písali sme kontrolný diktát)
MAT- PZ str. 19
SJL-č Čítanie s porozumením (vytlačený materiál)

Štvrtok 4. 3.

MAT- PZ str. 18, prefot. mater. Slovné úlohy(obrázok-Messenger)

SJL-č – Čítanka str. 68- 69, Vyber si strofu, ktorá sa ti najviac páčila. Prepíš ju a nakresli obrázok.

PVO – pracov. učeb. str. 60-61

Streda 3. 3.

SJL – učeb. str. 74/1, 5 – ústne ( riešenie: tvrdá spoluhláska d,t,n,l sa nachádza v slovách telefón, jeden, Denisa, Peter, hnedý, minerálka, pondelok, terč) písomne učeb. str 74/4, 75/6

MAT- PZ str. 16, 17

2. 3. utorok

SJL- Čítanka str. 67 (báseň z textu naučiť sa naspamäť – poslať nahrávku do piatku)

Prepis jednej slohy z básne str. 67 a nakresliť ilustráciu (prepis textu budem hodnotiť)

SJL  - Učebnica str. 74/1,2 – ústne, 74/3,4 – písomne, Opakujeme spoluhlásky (prefotený materiál)

MAT – PZ str. 16, Slovné úlohy (prefotený materiál)

                                                                                                    1. 3. pondelok
 

SJL – ústne skúšanie - delenie hlások a určovanie v slovách, PZ str. 40, 41

SJLč – Čítanka str. 66 + úlohy

MAT – ústne skúšanie sčítania a odčítania do 20. PZ str. 14, 15

PVO - Dĺžka života PZ str. 59

             26.2. piatok

SJLč – Čítanka str. 64 - Mňau, mňau..+ úlohy za textom

SJL- učeb.str. 72/26, diktáty (odfotený obrázok

    MAT – Geometria str. 2,3

 

                                                                                                   25.2. štvrtok

SJLč – prefotený materiál (rodič si ho môže vyzdvihnúť v škole alebo vytlačiť z Edupage)

prepis básne (na známku) Žart str. 65

Čítanka str. 63+úlohy

                                            MAT – Odčítanie celých desiatok od dvojciferného čísla rozkladom, graficky PZ str. 12, 13

PVO- Rast a vývin živočíchov 56-58

24.2.  streda

SJL – Učebnica str. 72/24,25

Nadiktovať diktát str. 73

D.Ú. – 73/ lienka jednobodkovaná a dvojbodkovaná

MAT – PZ str. 11, Učeb. str. 50/2,3,6

 

23. 2. utorok

SJL - 1. Báseň zdravé telo prepis básne a dopĺňanie y/ý, i/í

2. V nadpise urč všetky hlásky - ústne

3. Vyhľadaj a zakrúžkuj rovnakou farbou slová, ktoré sa rýmujú.

4. Hádanku prepíš a zakrúžkuj zelenou krátke samohlásky a dlhé hnedou pastelkou.

  • Zdravé telo
  • Nášmu telu k-sl-k ch-ba,
  • a preto cvič každ- deň.
  • Neh-bať sa, to je ch-ba,
  • tak, len-vosť odožeň.
  • Hádanka
  • Preháňa sa po Savane, nosí tričká pruhované. Čo je to? 
  • Učeb. str 71/ 18, 19, 20  - ústne
  • 71/17 a 21 písomne
  • D.Ú. odpis slov (výroba pomôcky na A4 papier)- učeb. str. 71/19

ČÍT- Čítanka str. 62, úlohy 62/1,2,3 ústne, 62/4,5 písomne

D.ú. čítať str. 64 - hodnotená bude reprodukcia textu

MAT- matematická rozcvička pamäťové počítanie do 20

Desaťminútovka (prefotený materiál-po dohode vytlačím a rodič si môže vyzdvihnúť zo schránky na dverách školy).

Zavedenie nového učiva -PZ str. 10/1 algoritmus sčítania a učeb. str. 50/2 - precvičovanie do zošita a na tabuľu

D.ú. dokončiť PZ str. 10

4. ročník - Čít

https://www.youtube.com/watch?v=elir4SbwnF0

https://www.youtube.com/watch?v=3gPRqcTksuk – Človek ako ničiteľ

 

22. 2. pondelok

SJL - opakovanie delenia hlások, písomne  učeb.71/23

SJLč- čítanie z knihy Do školy - Ľudmila Podjavorinská, vyhľadávanie tvrdých a mäkkých spoluhlások (ústne), reprodukcia prečítanej básne

MAT- opakovanie sčítania, odčítania do 20 s prechodom, sčítanie a odčítanie celých desiatok, rovnice(okienkové príklady)

PDA - opakovanie živej a neživej prírody

 

 

________________________________________________________________________________________________________________

11. 2.                                                                           2. ročník

MAT

Opakujeme pred písomkou: učeb. str. 49/1b, 2b, 3b, 4, 9

PZ str. 8

SJL –Č

Čítanka str. 61 – Snežná tabuľa – Vypíš zvieratá, ktoré sa spomínali v texte. Zakrúžkuj vo vypísaných slovách mäkké spoluhlásky.

Nenápadný zdravotník  - Nájdi v encyklopédií alebo na internete brhlíka a nakresli ho. Texty čítať plynulo.

PVO – opakujeme čo sme sa naučili za 1. polrok – dopravné prostriedky, ročné obdobia, rozdelenie roka - vymenovať mesiace, kostra, svaly, záchranné zložky, pôda, rozpúšťanie látok, odparovanie, filtrácia – ústne, PZ str. 55

4. ročník

MAT

Písomné sčítanie a odčítanie bez prechodu (rôzne vymyslené príklady-10) – počítame na tabuľu

Nové učivo učeb.str. 35/1,2

PZ str. 10

SJL –Č

Prefot. materiál – (doručím)čítanie s porozumením – podčiarkni všetky vlastné podstatné mená a vypíš ich do zošita. K vlastným pod. menám priraď na základe textu všeobecné podstatné mená.

Prefot. materiál (doručím)

PDA

Mapa mysle – ľudské telo (čo sme sa naučili), Nové učivo – Prírodné spoločenstvá str. 65-67

VLA -  

Opakovali sme si na základe testových otázok (doručím)

Nové učivá – Nitra s okolím , Topoľčany ( Zlaté Moravce sme preskočili),

10.2.                     2. ročník

MAT

Tajnička 49/8 – tabuľa

Učeb. str.48/20,21 – dva stĺpce písomne, 48/ 23,24,28 – ústne

Prefotený materiál

D.Ú. učeb.str.49/1a; 2a; 3a

SJL

Prezentácia – dvíhanie kartičiek

Uhádni hádanku a v odpovedi zakrúžkuj mäkké ď,ť,ň,ľ.

Učeb.str.68/4 (napísané na tabuli, podčiarkujeme); 69/7

PZ str. 38

4. ročník

MAT

interaktív. tabuľa- Aitec ofline písomné odčítanie bez prechodu (príklady)

Učeb. 34/4,10,11

PZ str. 9 – dokončiť na D.Ú.

SJL

Dopĺňanie – dvíhanie kartičiek spolu s 2. Ročníkom (prezentácia)

Tablet-

https://www.viemeposlovensky.sk/doplnovacka-cvicenia-spodobovanie-mix-3/2460

https://www.viemeposlovensky.sk/roboti-cvicenia-spodobovanie-mix?source=explicitKC#

 

Učebnica str. 66/1,3,4 – ústne a 66/2,5 – písomne 67/6,7 –písomne a 8 ústne

Učebnica str. 67/8e D.Ú.

 
9.2.2021

2. ročník

Mat

Kontrola D.Ú

Matematická rozcvička

https://wordwall.net/resource/10201461/od%c4%8d%c3%adtanie-do-100-okienkov%c3%a9-pr%c3%adklady

 https://wordwall.net/resource/10184459/od%c4%8d%c3%adtanie-do-100-bez-prechodu-dvojcif-jednocif

PZ str. 9 – spoločne

SP prefotený list – dokončiť na domácu úlohu

Sjl –č

Pieseň Tancuj, tancuj... (vyhľadaj rým, strofa verš, zdrobneniny) https://www.youtube.com/watch?v=aIiILTTOhbY

Pieseň Bodaj by vás ...Prečítať, ústne odpovedať na úlohy 59/1,2,3

Vypočuť a zaspievať si pieseň

SP – tajnička, dopĺňanie odpovedí

Vypočuj si pieseň : https://www.youtube.com/watch?v=pHpAKeAp3JI

Sjl – precvič si tvrdé spoluhlásky

Prefotený materiál + na tri slová utvor vety, PZ str. 37

Učeb. str. 68/celá

PZ str, 37 – dokončiť na D.Ú.

 

4. ročník

Mat

Kontrola D.Ú.

Písomné odčítanie – video návod https://www.youtube.com/watch?v=B8H3eNHVYxY

(v triede učiteľ)

Učeb. str. 34/2,7

PZ str. 7/2,3,5

D.Ú. PZ str. 8 celá

Sjl –č

Čítanka str.76 Prečo televízia? + úlohy, poučka (vyhľadať 10 podstatných mien)

Sjl

Čo obsahuje vizitka- Tabuľa+ učebnica str. 65/5,7,8, OPAKUJEME –ústne, písomne -65/A

PZ str. 40 – dokončiť na D.Ú.

Vla –test 1.časť Vlastivedy

SJL (zastupovaná ANJ) – rozvíjame čitateľskú gramotnosť https://www.viemeposlovensky.sk/porozumeni#ps230

https://www.viemeposlovensky.sk/doplnovacka-cvicenia-spodobovanie-mix-3/2460

https://www.viemeposlovensky.sk/roboti-cvicenia-spodobovanie-mix?source=explicitKC#